Tuesday, March 30, 2010

iDeA...

Ketika mata masih cerah ni..aku bukak la blog yang paling aku suke di awal2 aku kenal blog...blog sape?blog kawan 1 sek dl..saudara MS Rizal- Perjuangan Hidup.

Banyak perkara yang aku dapat belajar dari blog tu secara x langsung dan semestinya membuatkan aku terfikir...alangkah bagusnya perkongsian ini.

Lagi 1 yang aku selalu fikirkan adalah bahasa aku...aku xla pandai berbahasa...cm terabur je..dah la xde mukadimmahny...bleh ke orang paham?

Ya Allah mudah2an aku diberi idea dan ilham dalam berkongsi seterusnya membuatkan hidup ini bermakna...amin.

Semoga pada masa akan datang, perkongsian ilmu akan jadi lebih menarik dengan topik dan isu yang menarik.InsyaAllah..

4 comments:

  1. Salam..Oh, Cik Mas dah ada blog ye? Bagus..bagus..teruskan menulis, lama-lama itu insya-Allah ianyakan menjadi semakin baik. Tulisan kita bukan wahyu Tuhan yang dari awal turun sampai habis penurunan wahyu konsisten bagus dan kritisnya. Tulisan manusia perlu asas, tetapi lama kelamaan ianya akan semakin naik. Gunakan segala ilmu yang ada, hidup ini akan lebih indah dengan berkongsi dan memberi...

    ReplyDelete
  2. Salam...thanks Rizal...sebenarnye blog ni dah lama....selepas baca blog Rizal Mas trus try buat tapi terhenti begitu sahaja...cuma baru-baru ni je membuatkan Mas ingin menulis..banyak lagi perkara yang ingin Mas belajar...tQ Rizal...

    ReplyDelete
  3. salam ziarah.. ok mantap.. teruskan usaha menulis deh...

    ReplyDelete