Tuesday, March 30, 2010

KERETA IDAMAN

Semua orang ade benda atau barang yang di idam2kan...
Sama gak ngan aku..2-3 menjak ni sejak dah keje..bende ni la duk aku terpk..
Bile la aku nak amek kete?

Orang tnye xsah kata la..
Yah...bile nak pkai kete?amik la 1... >>> ayat sedara n kekawan kt kg..
Mas...ko dh ade kete?ko pkai kete ape? >>> ni plak soklan biase dr kawan2...

Dulu...masa blom keje bersemangat je..ishh ak nk amek kete la dh keje nt...tapi sehingga skang habuk pon tarak..hahhahahah...

Tunggu...xkan la selamanya ak nk merempit je...
ish2...xsesuai..naseb la g keje pkai t-shirt je..klu x..mampus aku terselak kain...

Tadi pagi lepas training netball aku g bank (tempat yg paling malas aku nk g...kenape ek?) clearkan check tuk bdk2 netball daerah...trus la bukak ASB ~ sian ayah aku..dh 4 bulan 2010 ni ..br tadi la anak die yg sorg ni g wut..maap la abah mmg xsempat...td pon lpas mintak kebenaran HM trus g...klu ikut xdpt check tue mmg g la kot...

X rugi rasanya aku g bank td..aku dpt sesuatu utk kehidupan akan datang...
(eeehhh...tertukar topik jap)

ok..sambung blk..ehhh sebenonye ade kaitan yg aku g bank tue..coz ak terpk gak..bile la nk pakai kete...so budget2 punye budget...aku ckp sorg2..aku kne bertindak skang..huhu..td YM abg aku~abg emi..mintak pandangan dan nasihat sket...

So...ak pilih myVi..

Bile nk kuar?
Tunggu...

No comments:

Post a Comment