Sunday, March 28, 2010

Kehidupan

inilah wajah kedua ibu dan bapaku...terima kasih mak dan abah

Hidup..apa erti hidup?
1 persoalan yang sukar di jawab..masing-masing ade jawapan tersendiri..
Bagi ku hidup ini akan ku pastikan ianya memberi makna...
Kepada siapa?

Sudah semestinya kepada diri sendiri...
Tidak lupa kepada orang penting dalam hidup ku...mak dan abah..
bangga menjadi anak abah dan mak..(En. Zainal Abidin dan Pn. Sapiah Abdullah).


Semestinya adik beradik aku..pelbagai ragam dan peel masing-masing..akan aku kenang kenangan masa kecik2 dulu...yeala..aku kan abang~cm ade iklan dlm tv tue..suke sgt ngan tagline tue...

Kakak yang banyak memberi nasihat dan contoh terbaik ~ Pn. Masrurah bt Zainal Abidin.

keluarga kakak

Abang sulung yang mendewasakan aku ~
En. Masri b Zainal Abidin

abg E ngan keluarganya

Abang kedua yang memberi aku peluang dan ruang ~ En. Sarkawi b. Zainal Abidin

abg Awie ~ hidup adalah ujian
Abang ketiga yang mencetuskan cabaran dalam kehidupan aku ~ En. Zulhilmi b. Zainal Abidin

abg Emi ~
dan yang terakhir..
Adik yang sorang ini ~ Mohamad Salehudin b. Zainal Abidin.
udin ngan hanna

Itu la yang aku selalu fikirkan... segala yang berlaku setakat ini aku pasti akan memikirkan mereka..
Sesungguhnya aku sayang mereka semua...

No comments:

Post a Comment