Sunday, August 15, 2010

syukur

Setelah 2 hari berpuasa di rumah sewa bersama rakan-rakan....hari yang ditunggu sudah tiba.Usai kelas pagi itu hati ini sangat teruja dan bersemangat..oohhh xsabarnya nak balik kampung berbuka bersama mak dan abah, berterawih dna bersahur.

Bersyukurnya masih berpeluang berpuasa dan berbuka dengan mak abah..sememangnya rezeki dan bertuahnya diri ini bekerja di daerah sendiri...alhamdulillah.

Petang itu, (13 Ogos 2010) bersama mak membakar ikan keli...rasa sayu pon ade..ooohhh apakah perasaan ini..sesungguhnya diri ini sangat beruntung ya Allah.Terima Kasih Ya Allah.. Sambil membakar ikan keli, aku mengambil peluang menolong mak..katanya nak buat gulai lemak tempe dan tauhu..ohhh sedap tu..

Jadi, petang itu kami 3 beranak berbuka dengan nasi putih+ikan keli bakar+air asam+gulai lemak tempe dan tauhu.Itulah rezeki kami..terima kasih Ya Allah...

Malam semua berterawih..alhamdulillah masih ramai musliamat yang ke masjid dan berjemaah terawih.Alhamdulillah...

14 Ogos 2010 ~ my Mr B coming...thanks 2 my bro, Abg Emi dan isteri...cayang korang..
Petang tu bawak Arief dan Hanna ke bazar Trolak, Arief dengan air soyanya dan Hanna dengan kuih itamnye (nama kuih xingt). Berbuka petang itu agak meriah, abg Emi dan Kak Raihan balik..Hanna dan Arief juga ada bersama..

ooohhh...bestnye kalau dapat berkumpul ramai-ramai~!
xpe la...masing2 ade halnya..moga ade kesempatan

...:::Syukur atas nikmatMU:::...

1 comment: