Monday, May 17, 2010

Hari Ahadku~!

Sepanjang minggu lepas diri ini menyibukkan diri dengan pelbagai perkara...baik buruk suka duka mula mewarnai hidup ini.

Ahad 16 Mei 2010...
Hari Guru~!
wahhh...SELAMAT HARI GURU buat semua warga pendidik di Malaysia.

Agendaku penuh hari ini..memang hebat dan meriah. Apa agendanya?
i) tgk Kejohanan Sofbol MSSPk
ii) mengabiskan masa di GM ~ beli baju spesel tuk majlis Hari Guru n beli hadiah tuk tukar2 hadiah sesama guru.
iii) tgk perlawanan hoki ~19th Sultan Azlan Cup 2010...Malaysia vs Australia.

Alhamdulillah apa yang inginku lakukan minggu ini berjaya.

Having a good time with Batang Padang's coach,manager and PTPS of softball. Its okey geng...we can build a great team next year...hahaha..

Buat :
Cikgu Kamis ~ terima kasih atas kesempatan n pengalaman.
Cikgu Hasnol ~ teruja n x sangka...thanks a lot~!
Cikgu Azambri ~ dansa...hihi..memang sempoi~!
Sir Anthony ~ we can do~!
Cikgu Adyani ~ kak...tahun depan kita buat lagi baik...huhu
dan buat semua yg ada kaitan ngan sofbol BP...ini baru bermula...

Cikgu Hasnol, Sir Anthony dan Cikgu Kamis


Cikgu Azambri dan Kak Adyani

okey..dats all about softball...tutup cite..but after diz i'll open a book..study semula pasal softball..hihi ->FLAG?apakah ianya cik Maslya?hahahaha...i'll check it out..

Lepas lunch terus lepak Greentown Mall...lama gak lepak situ...dari pukul 1.30 sampai kul 5...perrgggghhhh pecah rekod.Jalan-jalan dari 1 kedai ke 1 kedai...belek2 baju n tudung...motif utama : mencari baju pink or purple...ikut tema smbutan hari guru sekolah aku..

1st time sambut hari guru

Alhamdulillah.x sesia jenjalan kt sana...akhirnya ak dapat la baju yg di inginkan....ok la dari xde baju..aku dh la g sekolah jarang2 pakai baju kurung...so baju sume terhad..jadi xsalahlah aku membeli...hahaha...

Pukul 5 aku dh settle sume...tunggu kawan a.k.a En Sabari amik ...die la yg nak bawak ak g tgk hoki. Hujan renyai2 ketika aku kuar dari GM. Risau gak klu hujan tapi xpe..dun wori..hihi...

Pukul 6.00 masih ada game..Pakistan lawan China...result masih 0-0. Itu pun dah masa tambahan...lastly penalti la..memang sama2 hebat dalam penalti..boleh 5-5...sampai la...jaringan ke 6 oleh Pakistan dan China tidak berjaya membolosi gawang Pakistan. Pakistan menang 6-5 jaringan penalti setelah keputusan 0-0.

Pemain Malaysia dah mula bersiap sedia...Go Malaysia Go~!!
Semangat sungguh aku...hope Malaysia menang..~!
Team Malaysia masuk padang


Game bermula pukul 7.05 malam...mendebarkan...aku plak yg lebih2 rasa cm nk pecah je dada..tgk badminton pon cmni...ish2...1st half, its a good game...cayalah Malaysia...

babak cemas~last gol Malaysia

Malaysia

Lupe plak nk share..aku dapat duk kt stage berbumbung...walaupon hujan aku xla basah..hihi tQ ek cikgu Husin..xsangka jmpe cikgu Azhar n isteri..cikgu Normah...suke~!

dengan cikgu Normah~SELAMAT HARI GURU CIKGU~!

Ok 2nd half yang mendebarkan...xmou cite panjang la...sememangnya bukan rezeki Malaysia...Result penuh, Malaysia kalah 3-5 kepada Australia.
duduk kt luar plak

Final..India vs Korea.Hujan lebat...mereka hanya sempat main dalam 12 minit je..then tangguh game n keputusanya kemenangan bersama. Dalam sejarah tue~!

Masa ni jgak aku jumpe En. Kanaisan.Dulu jadi instraktor Hoki n ref utk Indoor Hockey UPSI..(merangkap senior aku jgak). Sekarang beliau dah bertukar ke Maktab pERGURUAN Ulu Kinta, Ipoh.
bergambar bersam En Kanaisan

Its a great day~!
enjoy its while u can my dear~!





No comments:

Post a Comment