Wednesday, May 12, 2010

M A R A H + C E R I A

Hari ni aku g sekolah cam biasa...berniat agar hari ini segala yang perlu diuruskan akan selesai.Amin..

Minggu ni jadi guru bertugas mingguan..so far ok je..xde hal la bertugas..bukan kne buat keje berat..hihi...Tapi hari Rabu memang aku lemah..nape?nk masuk kelas yang budaknya xberapa nak aku berkenan.huh~!!Payah...!!

Biarlah..doaku semoga berjalan lancar. Buat je cm biasa...but diz week mmg aku xmou membincangkan topik kesihatan..beri ruang bdk2 buat keje n study..kononnye la klu dorg study..

2nd period xde hal..kelas ok..masuk 3rd period free..makan nasi lemak..hihi..lapor suda...

4th period masuk la kelas tue..bdk2 ni aku bukannye nak suh dorang wut benda teruk2 pon..ish2...suke beno ponteng kelas..~!!muka yg sama je yg ponteng kelas...fine~!ingt aku nak tutup mata?xpe...siap la korg...korg yg mintak aku buat mcm tuhhhhhh~~

Perasaan marah ni sungguh x bagus..sekarang aku dh mula rasa menggigil..dulu yea aku akui yang aku memang agak pemarah..bila baran aku hilang susah nak kata..tapi bagus gak la..xbgus marah2 ni..~!!XSUKE..~!!

Tadi gigil gak la nk marah bdk tue..ya ALLAH moga aku diberi kekuatan...
lagi 1..naseb gak la ngajo sek menengah..klu sek rendah?Xdapat den nak bayangkan...

Biarlah mereka..tapi aku memang xsuke perasaan pagi td..
moga suatu hari mereka mengerti bahawa pelajaran itu penting tambah pan pula mereka itu anak bangsaku juga...

Alhamdulillah..dh tengahari sket dh ok...xde rasa marah sgt...seronok duk bilik guru baru..hihi..(ohh xsempat nk cite pengalaman berpindah randah ke blok baru).

Petang tadi jugak ade sukaneka sempena Hari Guru..lagi la berseronok..kadangkala rasa bahagia sgt ngan BA sbb cikgu2 yg sporting..permainan tetap..bola jaring ler..team yg sama..tapi kak Wana xde die g meting..sian die..frust xdapat main...

ehhhh...dh melalut ntah ke mana....
yang penting ade 2 rasa pada hari ini.
pilihlah cik yah~anda mahu rasa yag mana?


~hargai masa anda~



No comments:

Post a Comment